En pro d'informar; en contra de difamar #Transparència

2013-07-03 15:14

Sovint, als que ens dediquem a la política, ens reclamen que siguem transparents, mentre alguns, lluny de voler conèixer la veritat, es dediquen a difamar. Avui, quan alguns han recordat una notícia publicada fa uns anys, i de la qual després alguns dels regidors que en van demanar explicacions em van demanar disculpes, he considerat oportú fer pública la meva nòmina i la meva vida laboral. Pels que diuen que sóc un endollat, que no tinc experiència, que no he fet res a la meva vida. A alguns, potser els caldria haver treballar només la meitat de les hores que ho he fet jo entre els 16 i els 23 anys. I fa 7 anys, l'excusa de que no hi havia feina -com sí que ara hi és-, no existia. Perquè de feina n'hi havia i, de gent, se'n contractava.