Jo en vint preguntes

2013-02-27 13:40

- Un referent?

La meva mare

- Una debilitat?

El meu nebot

- Un defecte?

La falta de valentia

- Una virtut?

La polivalència (també és un defecte)

- Un moment per a mi?

Asseure'm al cim del Volcà Montsacopa

- Un moment per a compartir?

Un bon sopar amb amics o família

- Un record?

El naixement del meu nebot

- Un oblit?

La mort del meu millor amic de petits i del meu tiet

- Un "gràcies a déu"?

Haver iniciat la meva carrera professional

- Un arrepentiment?

No haver anat a la universitat quan em tocava

- Un projecte pendent?

Fer la cursa d'El Corte Inglés

- Un moment del dia?

El vespre

- Una actitud que t'incomodi dels altres?

La demagògia i que parlin de tu sense saber

- Per menjar?

Un plat de pasta i una hamburguesa

- Algun esport?

Aixecar-me cada dia... no, sóc soci del DiR, però hi vaig poc.

- A la vida...

Cal ser feliç i transmetre-ho als que t'estimen (haig d'aplicar-m'ho)

- En un futur vull dedicar-me a...

Fer periodisme de carrer, al costat de la gent i denunciant el que no funciona. Però també vull intentar solucionar-ho, un temps, des del servei públic polític.

- Si et diguessin que et queden unes hores de vida...

Intentaria anar a fer un petó a tots els que m'estimo, donar-los les gràcies i... potser dir-li a algú que no em cau bé.

- Si em perdo busqueu-me a...

No cal que em busqueu! :) Bé, suposo que m'hauré escapat a ses Illes Balears.

- Què li diries a un nadó que acaba d'arribar al món?

Sigues tu mateix i no et deixis influenciar pels altres